Line-up: Main

Vacos to jeden z tych polskich twórców, którzy nie tylko doceniani są w naszym kraju, ale również za granicą. Najmocniej związany ze Sfinksem700 dj występował m.in. w Barcelonie, Berlinie, Florencji czy w Leeds. W Polsce zaliczył już Audioriver i Opener, nie dziwi więc fakt, że pojawi się również na CARBON Silesia Festival.

O Tiger & Woods napisano chyba już wszystko. Prawda jest taka, że duet producencki z Włoch, jak mało kto umie zachwycić zarówno fanów melodyjnych house’ów czy ciężkiego techno. W niektórych mediach twierdzi się, że muzyka house traci w Polsce na popularności, ale Tiger & Woods pokazują, że to bzdury. Jak mało kto umieją zacierać granicę i skupiać się na tym, co w elektronice najważniejsze. Gdy ich produkcje trafiają do naszych uszu, sugestia, że house nie jest w formie, wydaje się marnym żartem. W ostatnich latach twórcy coraz chętniej czerpią inspiracje z czasów ich młodości, z muzyki, która przez wiele lat była spychana na boczny tor – z italo disco. Ich ostatni album „A.O.D.” był hołdem złożonym regionalnym miastom w ich rodzinnym kraju, które wypełniały dźwięki tanecznych bangerów, porywając słuchaczy w Perugii i Bolonii. Tiger & Woods uwielbiają bawić się swoimi produkcjami, nie boją się skakać po bpmach, decydować na tworzenie utworów, które mniej odważny producent schowałby do szuflady, w strachu przed opinią słuchaczy i dziennikarzy. T&W opierają swoją twórczość na jednym najważniejszym celu – stworzeniu muzyię, w której po prostu oni sami, jak i słuchacze będą mogli się zakochać. A to, że komuś ona nie przypasuje? Tak już czasami po prostu bywa.

Orkiestralne inklinacje Technimatic, ich ucho do popowego i radosnego brzmienia, a zarazem miłość do klasycznego dnb powodują, że trudno się nie zachwycać się jakością ich produkcji. Obecni na scenie od 13 lat twórcy swoimi produkcjami chcą zacierać grancie między „truschollowymi” drumami i twórczością, która poruszy tłumy. Co najważniejsze, reprezentanci Shogun Audio, są swoimi największymi krytykami i nie pozwalają sobie osiadać na laurach. Gdy ich ostatni album miał trafić do słuchaczy w 2018 roku, duet wolał go w całości skasować i napisać na nowo. „Wiedzieliśmy, że możemy to zrobić lepiej” mówili, tworząc poprawione aranże, robiąc nowe edity, budując od zera płytę, która jeszcze niedawno była gotowa do releasu. Co z tego wynikło? Prawdopodobnie ich najlepsze wydawnictwo w karierze, w którym klasyczne brzmienie kontrastowała z ciepłem i basową głębią, której często brakuje w najnowszych produkcjach muzycznych. Duet sam wyjaśniał w wywiadach, że po dekadzie tworzeniu muzyki wspólnie musieli odpowiedzieć sobie na pytanie, co tak naprawdę kochają w muzyce, na czym im w niej zależy. Technimatic nie boją się dotykać liquidowych produkcji, bawić jungle’owym soundem, a czasami opierać się na minimalistycznym d&b. „Zależy nam, aby pokazać w muzyce to, co naprawdę kochamy” mówili w rozmowie z UKF. Jeśli chcecie posłuchać, skąd wzięła sięta miłość do elektroniki, co w niej ich nadal ekscytuje, musicie usłyszeć ich na CARBON Silesia Festival.

Wymienianie wszystkich istotnych występów Siasii w Polsce i Europie zajmie nam zbyt dużo, ale dość powiedzieć, że miał przyjemność występować na berlińskim Love Parade w 2006 roku. Zaczynał dekadę wcześniej jako 13-letni zajawkowicz i po 25 latach nic tak naprawdę się nie zmieniło w jego miłości do muzyki.

Roger za rok będzie świętował 20 lecie pracy djskiej. Co jest o tyle zabawne, że w 2015 roku mógł się poszczycić mianem jednego z „odkryć roku” Munoludów. Jednak to wyróżnienie było tylko potwierdzeniem jego otwartości na muzykę, chęci zmian i ciągłego rozwoju, bo tylko skończony dj przestaje szukać lepszego, bardziej uwielbianego przez niego brzmienia. Roger nigdy nie przestał i dzięki temu nadal może czuć się jak zakochany w muzyce małolat.

Marcin Krupa to jeden z najciekawszych producentów polskich ostatnich lat. Ma żonę i dziecko, ale nadal nie nudzi mu się siedzenie w kuchni, gotowanie dla rodziny i samplowanie polskich piosenek, aby zrobić z nich disco house’owy banger. Jedyne co go boli to fakt, że nigdy nie dostał nagrody od Muno.

Holiday 80 to duet związany z genialną wytwórnią The Very Polish Cut Outs. Obaj twórcy od lat tworzą fascynujące i zaskakujące house’owe edity legendarnych polskich nagrań, wśród których można usłyszeć m.in. Krzysztofa Krawczyka i Kombi. Jeśli chcecie zakochać się na nowo w muzyce naszych rodziców, ale dostać ją w nowoczesnej tanecznej wersji, musicie ich usłyszeć.

Harland, przedstawiciel kultowego Addiction Records, podchodzi do muzyki podobnie jak do swojej twórczości designerskieJ. Wie jak stworzyć utwór, który składa się w jedną sensowną całość, napełniając słuchaczy świadomość, że wszystko w nim idealenie skrojone Od basu, przez połamaną perkusję, po dźwięki, które unoszą cię w powietrze.

Gdy w 2005 roku do słuchaczy trafił „Body Language”, pewnie nikt nie spodziewał się, że piosenka ta będzie jednym z najważniejszych tracków tamtej dekady. Oczywiście Booka Shade tworzyli muzykę już od dziesięciu lat, ale to utwór, który stworzyli wspólnie z M.A.N.D.Y. wyniósł ich na szczyty sceny elektronicznej . Przez następne lata duet potwierdzał nie tylko swoje wyjątkowe umiejętności produkcyjne, ale również live actowe i djskie. I chociaż zawsze ocierali się o tę bardziej mainstreamową twarz elektroniki, nigdy nie zrezygnowali z miłości do swojego prawdziwego brzmienia, z dumą chełpiąc się swoimi alternatywnymi korzeniami, które zawsze były słyszalne w ich produkcjach i dj setach. Booka Shade przez lata istnienia stał się synonimem tanecznej elektroniki, która w idealny sposób łączy minimalizm, z melodyjnością i głębią basu. Zresztą nie trzeba tego nikomu mówić – bo Polacy kochają Booka Shade.

Producent i dj, którego solowa kariera na poważnie rozpoczęła się dopiero w 2017 roku, gdy do słuchaczy trafiła jego debiutancka EP-ka „Votulia”. Jednak na polskiej scenie Agim jest znany od ponad dwóch dekad dzięki swoim projektom, takim jak Deliver, Nervy i Őszibarack. W 2018 roku jego wspólny utwór z Brodką stał się jednym z największych hitów tamtych 12 miesięcy. Przez lata Agim nie bał się eksperymentować ze swoim brzmieniem. Starał się tworzyć swój unikalny sposób produkcji, miksowania dźwięku co zapewniło mu rzeszę fanów i miano jednego z najciekawszych polskich producentów muzyki elektronicznej.

partner główny:

partnerzy:

Wiziola

organizator:

współorganizator:

współorganizator:

media: